خودرو

برترین هتل های اطراف تهران کدامند؟

هتل هایی که در اطراف تهران قرار دارند؛ مقصد خوبی برای دوری از شلوغی و هیاهوی شهر تهران و پناه بردن به مکانی دنج و آرام است. هتل های واقع در اطراف تهران، معمولا از دسترسی خوبی به شهر برخوردارند. در این مقاله قصد داریم بعضی از برترین آنها را به شما معرفی...

11 بهمن 1402

برترین تویوتا لندکروز دنیا، انتخاب سخت بین دو خودروی آفرودی، عکس

گجت نیوز نوشت: معرفی تویوتا لندکروزر نو که عمدتاً بازار آمریکای شمالی را هدف می گیرد، یکی از اخبار پرسر و صداتر چند وقت اخیر صنعت خودرو بود.

7 شهریور 1402

ماشین افسانه ای مرسدس بنز چشم ها را خیره کرد، عکس

مرسدس بنز خودروی مفهومی تازه ای معرفی نموده است که با هر چه در سال های اخیر از این خودورساز دیده اید فرق دارد و یادآور یک ماشین افسانه ای قدیمی است.

27 خرداد 1402

ورود یک خودروی چینی دیگر با بهمن موتور به بازار ایران ، عکس

بستیون T77 یکی از کراس اورهای برند شناخته شده FAW است که ابتدا به صورت وارداتی و سپس به صورت مونتاژی در مارکت ایران حضور خواهد داشت.

4 اردیبهشت 1402

لکسوس که ون بسازد، نتیجه تماشایی می گردد، عکس

نسل دوم مینی ون لکسوس LM در نمایشگاه خودروی شانگهای حضور می یابد.این مینی ون فوق العاده زیبا دیگر قرار نیست فقط در چین عرضه گردد و در بیش از 60 کشور جهان حضور خواهد داشت.

30 فروردین 1402

تارا با موتوری نو روانه بازار می گردد، عکس

گجت نیوز نوشت: ایران خودرو میخواهد به زودی تارا با موتور نو EFP توربوشارژ و دنا پلاس توربو دوگانه سوز را به بازار ایران عرضه کند. در ادامه با مشخصات این خودروها آشنا می شویم.

23 فروردین 1402

خودنمایی هیوندای آفرودی متفاوت در چین ، عکس

پس از انتشار عکس هایی از نسخه عادی مدل موفاسا، هیوندای از نسخه ادونچر آن که با چاشنی آفرودی و ماجراجویی همراه است،رونمایی کرد.

7 فروردین 1402

برای اقامت لوکس در وان سراغ کدام هتل ها برویم؟

شهر وان در کشور ترکیه یکی از شهرهای توریستی نزدیک کشور ما به شمار می رود که سالانه مسافران بسیاری را میزبانی می نماید. مقرون به صرفه بودن شهر وان به لحاظ یک شهر توریستی باعث شده است که به انتخاب اول هر ایرانی برای سفر خارجی تبدیل گردد؛

16 اسفند 1401

هشدار هواشناسی برای 17 استان ، از کولاک برف تا انسداد راه ها، اختلال در تردد و قطعی گاز

سازمان هواشناسی کشور با صدور 2 هشدار نارنجی و زرد برای 17 استان در روزهای پایانی هفته، از احتمال ایجاد مسائل عدیده در این استان ها بر اثر حوادث جوی اطلاع داد.

26 بهمن 1401

کشف یک گور عصر وایکینگ ها در غرب مرکز نروژ

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، کشف یک گور عصر وایکینگ ها در غرب مرکز نروژ صورت گرفت.

9 دی 1401

مزدا MX، 30 با پیشرانه ونکل روانه بازار خواهد شد

پس از سال ها انتظار و شایعات، مزدا بالاخره پیشرانه روتاری خود را به روزرسانی نموده و قرار است مزدا MX-30 REV با موتور احیا شده وانکل به عنوان افزایش دهنده برد در نمایشگاه خودروی بروکسل ژانویه 2023 معرفی گردد. باید اشاره کنیم که این پیشرانه نقش ژنراتور را برای...

2 آذر 1401

تویوتا پریوس 2023 با طراحی تازه به زودی معرفی می شود

تویوتا پیش تر تصاویری از محصول تازه هیبریدی در حال توسعه خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت. این تصاویر جزئیات چندان زیادی از طراحی این محصول ارائه نمی دادند و فقط عبارت Hybrid Reborn یا تولد دوباره خودروی هیبریدی روی بدنه این محصول به چشم می خورد. به...

23 آبان 1401

معرفی وب سایت فناوری راهنماتو؛ هدایت جامع برای زندگی و کسب و کار هوشمند!

دنیای علم و فناوری به سرعت هرچه تمام تر در حال پیشرفت است و دنیا روز به روز شکل و ساختار هوشمندانه تری به خود می گیرد. اکنون همه ما به حضور فناوری های نوین را در اطراف خود حس می کنیم، از گوشی های تلفن همراه گرفته تا کسب و کار های مجازی، همگی دنیای ما را دگرگون...

9 آبان 1401

تمرکز تسلا بر خودروهای کوچک تر ، ادعای عجیب ماسک ؛ پای اپل و آرامکو هم به میان آمد

ایلان ماسک در یک کنفرانس تلفنی در خصوص ارقام 3 ماهه نو تأیید کرد که تمرکز تسلا اکنون بر روی توسعه یک پلتفرم نو برای خودروهای الکتریکی کوچک تر است.

29 مهر 1401

2 شرط وزارت صمت برای برداشتن قیمت های دستوری خودرو ، سوداگران از بازار خودرو حذف شدند؟

مدیرکل خودرویی وزارت صمت گفت: وجود خودروهای مالی و رقابت پذیر بودن خودروها مقدمه ای برای برداشتن قیمت های دستوری است، در غیر این صورت برداشتن قیمت های دستوری نتیجه بخش نخواهد بود.

22 مهر 1401

دو خودروی مهم فراوری داخل بازنشسته می گردد ، خط فراوری مدل نو خودروی لوکس ایران خودرو راه اندازی می گردد

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از رشد 51 درصدی فراوری کامل خودرو در این مجموعه از ابتدای سال جاری تا به امروز خبر داده و وعده نموده است که از ابتدای مهرماه، فراوری روزانه به 2800 دستگاه در روز افزایش پیدا می نماید.

30 شهریور 1401

تصاویر ، روایت متفاوت از 4دهه محله سعادت آباد

وقتی عکس هایی که با دوربین های آنالوگ می گرفت و در تاریکخانه مغازه کوچکش ظاهر می کرد، به خیالش هم نمی رسیدکه روزی محله اش چنان تغییر کند که کوه های شمال مرکز، پشت کوه های قدبرافراشته از آهن و سیمان پنهان گردد. او برای علاقه اش عکس می گرفت و حالا همان عکس...

28 شهریور 1401

بزرگ ترین هواپیمای مسافربری جهان !

در مقاله امروز ما قصد داریم تا بزرگ ترین هواپیمای مسافربری جهان و هم رقیبانش را به شما معرفی کنیم، پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

12 شهریور 1401

قیمت خودرو رانا پلاس و رانا پلاس سقف شیشه ای در بازار و کارخانه

قیمت رانا پلاس بدون تغییر نسبت به روز معاملاتی گذشته روی قیمت سطح 300 میلیون تومان متوقف شد تا نشان دهد پس از 31 روز همچنان تمایلی به تغییر کانال ندارد. البته رانا پلاس در نخستین روز معاملاتی هفته جاری رشد 5 میلیون تومانی را به ثبت رساند، اما این افزایش...

21 مرداد 1401

جلوگیری از گرمازدگی سگ ها در فصل تابستان

سگ ها به دلیل نوع پوشش بدن و نداشتن غدد عرق درسطح بدنشان در مقایسه با انسان ها گرمای بیشتری احساس می نمایند وبه شدت مستعد گرمازدگی هستند. احتمال بروزگرمازدگی درسگ های نژاد کوچک و سگ های دارای بینی سربالا به مراتب بیشتر است.

17 مرداد 1401
تعداد: (104)