ماشین افسانه ای مرسدس بنز چشم ها را خیره کرد، عکس

به گزارش وبلاگ وبساز، مرسدس بنز خودروی مفهومی تازه ای معرفی نموده است که با هر چه در سال های اخیر از این خودورساز دیده اید فرق دارد و یادآور یک ماشین افسانه ای قدیمی است.

ماشین افسانه ای مرسدس بنز چشم ها را خیره کرد، عکس

به گزارش خبرگزاری وبلاگ وبساز، وقتی قرار باشد که مرسدس بنز یک طرح مفهومی با الهام از یک ماشین افسانه ای ارائه کند باید منتظر چیزی استثنایی باشیم. مرسدس بنز ویژن یک یازده(وان اِلِون) همین ماشین استثنایی است که با نگاهی به طرح آزمایشی دهه 1970 مرسدس بنز با کد سی111 خلق شده است.

Vision One-Eleven که در مرکز طراحی بین المللی این شرکت در کارلزباد، کالیفرنیا طراحی و ساخته شده، ادای احترام آشکاری به آن طرح آزمایشی دهه 1970 است.

قطعا اولین نکته چشمگیر در طراحی این ماشین ها درهای آن ها است که باز هم یادآور مرسدس بنز مشهور دیگری است. مرسدس بنز 300 اس ال که شاهکار دهه 1950 خودروساز مشهور آلمانی است.

از درهای که بگذریم چراغ ها و جلوبندی ماشین شباهت غیرقابل انکاری به سی 111 دارد و البته ستاره بزرگ مرسدس بنز در دماغه ماشین که جلوه ای خاص به طرح تهاجمی آن بخشیده است.

در عصر خودروهای برقی قرار نیست که طرح مفهومی بنز مسیر متفاوتی برود و ویژن یک یازده با استفاده از چهار موتور الکتریکی مدرن شار محور به قدرتی معادل 1300 اسب بخار دست پیدا می نماید.

البته مشخصات فنی ماشین فعلا در حد ایده است چرا که ویژن یک یازده بیش از اینکه بستری فناورانه برای آزمایش طرح های الکتریکی بنز باشد، تمرینی برای رسیدن به استایل مورد نظر کمپانی و طرحی مفهومی است.

همچون طرح بیرونی ماشین، داخل آن نیز طراحی جسور و خلاقانه ای دارد. داشبورد باریک در پایه شیشه جلو حس مطبوعی به کابین می دهد و البته قرار است فضای داخلی از فناوری واقعیت افزوده استفاده کند.

در حالی که Vision One-Eleven احتمالاً تمام عمر خود را در یک غرفه نمایشی محدود خواهد گذراند، هنوز هم تماشای مرسدس بنز که گذشته خود را در چنین طراحی آینده نگری به رخ می کشد، لذت بخش است.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرستقیمت روز خودرو در وبلاگ وبساز مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "ماشین افسانه ای مرسدس بنز چشم ها را خیره کرد، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماشین افسانه ای مرسدس بنز چشم ها را خیره کرد، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید