چطور شلوار جین خود را پاره کنیم؟!

به گزارش وبلاگ وبساز، شلوارهای جین پاره یا ریش ریش شده این روزها سبکی است که بسیاری از افراد مشهور و هنرمندان می پوشند و در خیابان ها هم آدم های معمولی زیادی را می بینیم که از این نوع شلوارها استقبال می نمایند. اما همان طور که می دانید شلوار جین زن و مرد ندارد. هم خانم ها از پوشیدن آن لذت می برند و هم آقایان. بعضی از شلوارهای جین سنگشور و ریش ریش شده با این که در واقع پاره هستند اما قیمت گرانی دارند. شما می توانید با پاره کردن شلوار جین خود در منزل در هزینه ها صرفه جویی و پول خود را پس انداز کنید.

چطور شلوار جین خود را پاره کنیم؟!

چیزهایی که لازم دارید:

  • شلوار جین
  • ماژیک مشکی مخصوص پارچه و قابل شست وشو
  • قیچی
  • سنباده

مراحل پاره و ریش ریش کردن شلوار جین

مرحله اول

یک شلوار جین قدیمی یا کهنه پیدا کنید که قبلاً می پوشیدید. حتماً شلواری را انتخاب کنید که هنوز مد باشد. هدف ما این است که در نهایت یک شلوار جین ریش ریش داشته باشیم که هنوز مد باشد نه یک شلوار پاره و پوسیده قدیمی. شلوارهای جین تنگ و جذب مخصوص خانم ها هستند و آنهایی که کمی گشاد و اصطلاحاً بگی هستند مخصوص آقایان.

مرحله دوم

تصمیم بگیرید که کجاها را می خواهید ریش ریش کنید و دوست دارید چند برش روی شلوار خود ایجاد نمایید. به مجلات یا وب سایت های آنلاین نگاهی بیاندازید و در تصاویری که در ژورنال ها می بینید در پی ایده بگردید تا شلوار خود را به آن سبک ریش ریش کنید.

مرحله سوم

قسمت هایی که می خواهید پاره و ریش ریش شوند را با ماژیک پارچه قابل شست وشو علامت گذاری کنید. شلوار جین را بپوشید تا مطمئن شوید قسمت هایی که علامت زده اید درست همان جاهایی هستند که شما مد نظر داشتید. اگر لازم بود قسمت های علامت زده را تنظیم کنید.

مرحله چهارم

در هر جایی که علامت زدید یک سوراخ کوچک ایجاد کنید. سنباده بردارید و سوراخ ها را به شدت بسایید تا پاره گردد و ظاهر ریش ریش پیدا کند. در صورت احتیاج، از قیچی برای بزرگ تر کردن سوراخ ها بهره ببرید.

مرحله پنجم

شلوار جین خود را بشویید. بعد از شست وشو آنها را حداقل به مدت 10 دقیقه در خشک کن ماشین لباسشویی بیاندازید و آنها را آویزان کنید تا خشک شوند.

منبع: فوت و فن

به "چطور شلوار جین خود را پاره کنیم؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چطور شلوار جین خود را پاره کنیم؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید