همایشها و نمایشگاه ها

برترین هتل های اطراف تهران کدامند؟

هتل هایی که در اطراف تهران قرار دارند؛ مقصد خوبی برای دوری از شلوغی و هیاهوی شهر تهران و پناه بردن به مکانی دنج و آرام است. هتل های واقع در اطراف تهران، معمولا از دسترسی خوبی به شهر برخوردارند. در این مقاله قصد داریم بعضی از برترین آنها را به شما معرفی...

11 بهمن 1402

لکسوس که ون بسازد، نتیجه تماشایی می گردد، عکس

نسل دوم مینی ون لکسوس LM در نمایشگاه خودروی شانگهای حضور می یابد.این مینی ون فوق العاده زیبا دیگر قرار نیست فقط در چین عرضه گردد و در بیش از 60 کشور جهان حضور خواهد داشت.

30 فروردین 1402

انتها آخرین باغ وحش انسانی؛ بازدید از سیاه پوستان در قفس!

شصت و پنج سال پیش و در چنین روزی، 17 آوریل سال 1958، در بلژیک نمایشگاهی افتتاح شد که در آن مردان و زنان بچه ها سیاه پوست را در قفس و برای تماشای مردم نگه داشته بودند. این آخرین باغ وحش انسانی در جهان بود.

29 فروردین 1402

خودنمایی هیوندای آفرودی متفاوت در چین ، عکس

پس از انتشار عکس هایی از نسخه عادی مدل موفاسا، هیوندای از نسخه ادونچر آن که با چاشنی آفرودی و ماجراجویی همراه است،رونمایی کرد.

7 فروردین 1402

مزدا MX، 30 با پیشرانه ونکل روانه بازار خواهد شد

پس از سال ها انتظار و شایعات، مزدا بالاخره پیشرانه روتاری خود را به روزرسانی نموده و قرار است مزدا MX-30 REV با موتور احیا شده وانکل به عنوان افزایش دهنده برد در نمایشگاه خودروی بروکسل ژانویه 2023 معرفی گردد. باید اشاره کنیم که این پیشرانه نقش ژنراتور را برای...

2 آذر 1401

معرفی وب سایت فناوری راهنماتو؛ هدایت جامع برای زندگی و کسب و کار هوشمند!

دنیای علم و فناوری به سرعت هرچه تمام تر در حال پیشرفت است و دنیا روز به روز شکل و ساختار هوشمندانه تری به خود می گیرد. اکنون همه ما به حضور فناوری های نوین را در اطراف خود حس می کنیم، از گوشی های تلفن همراه گرفته تا کسب و کار های مجازی، همگی دنیای ما را دگرگون...

9 آبان 1401

تمرکز تسلا بر خودروهای کوچک تر ، ادعای عجیب ماسک ؛ پای اپل و آرامکو هم به میان آمد

ایلان ماسک در یک کنفرانس تلفنی در خصوص ارقام 3 ماهه نو تأیید کرد که تمرکز تسلا اکنون بر روی توسعه یک پلتفرم نو برای خودروهای الکتریکی کوچک تر است.

29 مهر 1401

2 شرط وزارت صمت برای برداشتن قیمت های دستوری خودرو ، سوداگران از بازار خودرو حذف شدند؟

مدیرکل خودرویی وزارت صمت گفت: وجود خودروهای مالی و رقابت پذیر بودن خودروها مقدمه ای برای برداشتن قیمت های دستوری است، در غیر این صورت برداشتن قیمت های دستوری نتیجه بخش نخواهد بود.

22 مهر 1401

مادران بدون قرعه کشی برنده خودرو می شوند؟

به گزارش خبرنگاران، ایران خودرو و سایپا بر اساس قانون جوانی جمعیت موظف به اجرای طرح فروش خودرو بدون قرعه کشی برای مادران شده اند. خودروسازان اجرای این طرح را از اسفند 1400 شروع نموده اند.

7 تیر 1401

کلیسای ملی قلب مقدس یکی از دیدنی های معروف بروکسل است

نمناک/ براساس آخرین اخبار بدست رسیده، کلیسای ملی قلب مقدس یکی از دیدنی های معروف بروکسل است.

10 خرداد 1401

حکیم نظامی یکی از مبانی وحدت ایران زمین است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین بزرگداشت حکیم نظامی، شاعر برجسته ایرانی گفت: این حکیم بزرگ یکی از محور های وحدت آفرین برای همه کسانی است که برای تعالی اندیشه تلاش می کنند و حکیم نظامی یکی از مبانی وحدت ایران زمین محسوب می شود.

26 اردیبهشت 1401

معرفی هتل 4 ستاره آکو سوئیت در بارسلونا

هتل آکو سوئیت بارسلونا | Ako Suite Hotelهتلی آپارتمانی 4 ستاره در منطقه پر جاذبه بارسلونا است. هتل آکو سوئیت بارسلونا Ako Suite Hotel در قسمت جنوبی شهر بارسلونا قرار گرفته و تا دانشگاه بارسلونا تنها 15 دقیقه پیاده روی دارد. در متن زیر با مجله خبرنگاران همراه باشید تا...

7 اردیبهشت 1401

تلفیقی با شکوه از نور و رنگ و پایکوبی در جشن سال نو چینی ها

جشنواره سال نو چینی هاچین کشور پهناور و تاریخی است که سفر به آن می تواند دنیای دیگری را برای شما نمایان کند. نکته جالبی که در این کشور وجود دارد سنت و مدرنیته است که در کنار هم قرار گرفته اند و شما در هر کجای این کشور که سفر کنید می توانید این تلفیق زیبا...

27 فروردین 1401

بازگشایی کاخ مرمر و موزه دفینه برای عموم

موسسه فرهنگی بنیاد مستضعفان از بازگشایی موزه های این مجموعه از یکشنبه هفتم شهریورماه مشروط به رعایت پروتکل های بهداشتی اطلاع داد.

15 اسفند 1400

حضور ایران در سی و هشتمین نمایشگاه گردشگری فیتور اسپانیا

نمایندگان شرکت ها و دفا تر خدمات مسافرتی فعال از سراسر کشور در کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در نشست هماهنگی برگزاری سی و هشتمین دوره نمایشگاه گردشگری فیتور سال 2018 اسپانیا شرکت کردند.

3 اسفند 1400

یک کشف منحصربه فرد در شرقی ترین نقطه ایران

باستان شناسان پس از 50 سال کاوش در شهر سوخته، برای نخستین بار پیروز به کشف یک لوح حسابداری مربوط به دوران شروع ایلامی شدند.

17 بهمن 1400

دستیابی به فناوری هوشمند کاهش مصرف آب کولرهای آبی از سوی فناور برتر کرمان

عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی مکانیک و مواد دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته به عنوان فناور برتر در جشنواره برگزیدگان پژوهش و فناوری استان کرمان انتخاب شد.

6 بهمن 1400

تاکید رییس جمهور برای رسیدن به مدار 36 هزار کیلومتری در انتها 1404

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پایان جلسه شورای عالی فضایی به استفاده از ظرفیت های تمامی بخش های دولت برای رسیدن به اهداف صنعت فضایی کشور تاکید کرد.

24 دی 1400

نظارت بر هتل ها و مراکز اقامتی باید با دقت و حساسیت بیشتری دنبال گردد

تهران (پانا) - وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت که نظارت بر هتل ها، مراکز اقامتی، بوم گردی ها و... باید با دقت و حساسیت بیشتری دنبال گردد. این ها شاخصه های ارزیابی عملکرد همکاران خواهد بود.

16 دی 1400

بیش از 40 دانشمند برجسته دنیا اسلام در پارک فناوری پردیس حضور پیدا می نمایند

در راستای ارتباط هر چه بیشتر دانشمندان دنیا اسلام با زیست بوم فناوری و نوآوری کشور، بیش از 40 دانشمند مسلمان از سراسر دنیا از جمله برندگان جایزه مصطفی (ص) 2021، در پارک فناوری پردیس حضور پیدا می نمایند.

24 آبان 1400
تعداد: (39)