سرانجام حرف وحدیث ها درباره 2 پرسپولیسی

به گزارش وبلاگ وبساز، بازی تدارکاتی پرسپولیس مقابل شاگردان مهدی مهدوی کیا که در روز نُهم فروردین ماه سال جاری برگزار گردید و با شکست سه بر یک سرخ پوشان همراه بود، اتفاقاتی در پی خود داشت که حامد لک با وجود دریافت یکی از گل های تیمش و نمایش خوبی که در آن ملاقات داشت، بخاطر یک مجادله لفظی با یکی از اعضای کادرفنی خود از حضور در تمرینات گروهی منع شده بود.

سرانجام حرف وحدیث ها درباره 2 پرسپولیسی

دروازه بان اول پرسپولیس طی دو فصل اخیر که پس از این اتفاق حدود سه هفته از تمرینات گروهی فاصله گرفته و همراه با یکی از اعضای کادر فنی سرخ پوشان به تمرینات انفرادی در استادیوم شهید کاظمی می پرداخت، یک هفته است دوباره در جمع گروهی شاگردان یحیی گل محمدی حضور یافته و با انگیزه بیشتری نسبت به قبل کار می نماید.

اما نکته اصلی از زمان حضور حامد لک در پرسپولیس و با وجود درخشش او در لیگ قهرمانان آسیا و فصل گذشته لیگ برتر که منجر به قهرمانی سرخ پوشان شد، ارتباط او با داوود فنایی مربی گلر های این تیم بود که شایعات زیادی مبنی بر اختلاف این دو نفر وجود داشت که پس از ملاقات تدارکاتی با تیم امید و منع لک از تمرینات گروهی، ظاهرا این موضوع علنی شد.

حامد لک که طی یک سال گذشته موضع سکوت را در پیش گرفته و طی یک ماه اخیر نیز هیچ واکنشی نسبت به تمام اخبار و شایعات منتشر شده علیه خود نداشت، حالا در یک پست اینستاگرامی به تمام این مسائل پاسخ داد و به نوعی گفت ارتباط خوبی با داوود فنایی دارد.

دروازه بان سرخ پوشان با انتشار سه تصویر همراه با داوود فنایی در تمرینات این تیم و نوشته ای که داشتن یک فرد در کنارش ارزشمند است، نشان داد مسئله ای با مربی خود در پرسپولیس ندارد و زیر نظر او مشغول تمرین است.

حالا با این شرایط به نظر می رسد حامد لک از ملاقات پیش روی لیگ برتر مقابل پیکان دوباره به قفس توری دروازه سرخ پوشان برمی شود و یحیی گل محمدی و داوود فنایی امیدوار هستند با حضور دوباره او و بازگشت به ترکیب، فرایند گل خوردن های اخیر این تیم انتها پیدا کند.

ورزش سه

منبع: فرارو

به "سرانجام حرف وحدیث ها درباره 2 پرسپولیسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرانجام حرف وحدیث ها درباره 2 پرسپولیسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید