برای همواره خداحافظ ، دو حسرت بزرگ در پرسپولیس دارم ، فقط یک نام می برم

به گزارش وبلاگ وبساز، محسن ربیع خواه بازیکن اسبق پرسپولیس دلایلش برای خداحافظی از فوتبال را بیان کرد.

برای همواره خداحافظ ، دو حسرت بزرگ در پرسپولیس دارم ، فقط یک نام می برم

به گزارش وبلاگ وبساز، محسن ربیع خواه در خصوص خداحافظی از فوتبال که امروز گفت، گفت: به هر حال هر کسی که یک روزی فوتبال را شروع می نماید یک روز هم باید به خداحافظی فکر کند. از فوتبال خسته نشده ام با خودم گفتم دیگر بس است و به همین علت احساس کردم که باید فوتبال را کنار بگذارم اما تصمیم دارم در آینده در پست های دیگری حضور داشته باشم.

وی درباره اینکه خداحافظی از فوتبال برایش سخت بود، اضافه کرد: قطعاً خداحافظی کردن سخت است چرا که یک عمر فوتبال بازی می کنی و خداحافظی سخت است. قطعاً دلم برای فوتبال بازی کردن تنگ می گردد اما در پی این هستم تا به مربیگری بپردازم و حضورم در فوتبال را در جهت دیگری ادامه دهم.

ربیع خواه در پاسخ به این سؤال که در فوتبال به چه چیزی نرسیده ای و برایت حسرت شد، گفت: هر فوتبالیستی دوست دارد یک روز پیراهن تیم ملی فوتبال کشورش را بپوشد اما این اتفاق برای من رخ نداد و حسرت آن تا همواره با من است. قهرمان نشدن در آسیا هم حسرت بزرگی است که برای من وجود دارد چرا که تا یک قدمی آن رفتم اما به آن نرسیدم.

بازیکن پیشین پرسپولیس درباره اینکه اتفاقات تلخ و شیرین او در فوتبال چه بوده است، ادامه داد: تلخ ترین اتفاقات برای من زمانی بود که می باختیم البته مصدومیتی که داشتم هم جزو تلخ ترین اتفاقات زندگی من بود. در کل از دوران فوتبالم راضی هستم به خیلی چیزهایی که می خواستم رسیدم و اینکه همه تلاشم را کردم و کم نگذاشتم.

وی در خصوص اینکه برترین مربی دوران فوتبال او چه کسی بوده است، گفت: من مربیان زیادی داشتم و هشت سال با مربیان خارجی کار کردم. اگر بخواهم نام از کسی ببرم در حق بقیه اجحاف خواهد شد اما دوست دارم نام حاج حسن صالح پور مربی مدرسه فوتبالم را بگویم که نقش زیادی در فوتبال بازی کردن من داشت و هنوز هم از او مشورت می گیرم.

ربیع خواه در انتها گفت: در حال حاضر دورنمایی برای مربیگری ام ندارم اما هدفم این است که به جوانان یاری کنم تا آنهایی که عاشق فوتبال هستند دیده شوند.

منبع: همشهری آنلاین

به "برای همواره خداحافظ ، دو حسرت بزرگ در پرسپولیس دارم ، فقط یک نام می برم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای همواره خداحافظ ، دو حسرت بزرگ در پرسپولیس دارم ، فقط یک نام می برم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید