قیمت مسکن در نیمه دوم سال افزایش خواهد یافت

به گزارش وبلاگ وبساز، رئیس انجمن انبوه سازان خراسان رضوی گفت: سال جاری مسکن 5 تا10درصد افزایش قیمت داشت و پیش بینی می گردد که در6ماه دوم سال با افزایش قیمت روبه رو خواهد بود.

قیمت مسکن در نیمه دوم سال افزایش خواهد یافت

محمود پژوم رئیس انجمن انبوه سازان خراسان رضوی در مورد شرایط بازار مسکن در نیمه دوم سال گفت: در 6 ماه گذشته با توجه به تورم و افزایش دستمزد ها به طور طبیعی بخش مسکن بین 5 تا 10 درصد افزایش قیمت را تجربه کرد و پیش بینی می گردد که در 6 ماه دوم امسال نیز با افزایش قیمت رو به رو خواهد بود.

او افزد: با توجه به اینکه احتیاج به مسکن روز به روز بیشتر می گردد در نتیجه در بازار نیز به دلایل مختلف قیمت مسکن افزایش پیدا می نماید. در حال حاضر اگرچه قیمت مصالح افزایش داشته، اما در قیمت زمین با رکود رو به رو هستیم.

رئیس انجمن انبوه سازان خراسان رضوی ادامه داد: پیش بینی می گردد در 6 ماهه دوم امسال قیمت زمین افزایش چندانی نداشته باشد، اما ممکن است بر اساس سنوات گذشته در دو ماه اخر سال به لحاظ اخذ پروانه های نو قیمت زمین به صورت خیلی مختصر و با شیب خیلی کم تغییر کند.

پژوم اعلام کرد:در حال حاضر نهضت ملی مسکن در حد اجرای فوندانسیون است و جوابگوی احتیاج استان نیست.

او توضیح داد:بعید است بیش از 2 میلیون ساختمان با کیفیت در مدت 4 سال در کشور احداث گردد، البته اگر زمین های 50 تا 100 متر در روستا ها و سایر بخش های دیگر استان جزو آمار ها بیاید ممکن است 4 میلیون مسکن فراوری گردد، اما با توجه به شرایط فراوری مصالح، اکیپ های فنی، سازمان های خدمت رسان، شرایط تسهیلات بانک ها حداکثر 2 میلیون ساختمان با کیفیت احداث گردد.

وبلاگ وبساز خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "قیمت مسکن در نیمه دوم سال افزایش خواهد یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت مسکن در نیمه دوم سال افزایش خواهد یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید