سونی ظاهرا یک نقش آفرینی آنلاین کلان در دنیای هورایزن می سازد

به گزارش وبلاگ وبساز، طبق گزارش های اخیر، به نظر می رسد که سونی و NCSoft قراردادی برای ساخت یک بازی نقش آفرینی آنلاین کلان (MMORPG) بر اساس سری بازی هورایزن امضا نموده اند.

سونی ظاهرا یک نقش آفرینی آنلاین کلان در دنیای هورایزن می سازد

بر اساس اخبار سایت MTN، این پروژه به وسیله شرکت کره ای سازنده بازی های Lineage و Guild Wars توسعه داده خواهد شد و بازار دنیای را به عنوان بخشی از حرکت سونی به سمت بازی های سرویس محور هدف قرار می دهد.

شرکت NCSoft در حال حاضر در حال استخدام توسعه دهندگانی است که روی این عنوان کار نمایند. طبق اطلاعات موجود، به نظر می رسد که این عنوان در آگهی های شغلی فعلی با نام رمز Project H شناخته می گردد.

در بیانیه ای که دفتر ارتباطات دنیای شرکت NCSoft منتشر نموده، نوشته شده است: تأیید اطلاعات مربوط به پروژه های منتشر نشده ای که در حال حاضر در دست توسعه هستند، سخت است.

سایت VGC هم برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این پروژه با سونی تماس گرفته است اما سونی پاسخی به درخواست این سایت نداده است.

طبق اطلاعاتی که سایت VGC به دست آورده است، استودیو گریلا گیمز، خالق سری بازی هورایزن، برای مدت زیادی است که برنامه دارد که اثری چندنفره با موضوع دنیا بازی هورایزن خلق کند. این اولین باری نیست که شایعه هایی از چنین خواسته ای به گوش می رسد و این با توجه به توجه سونی به فرنچایز هورایزن و بعلاوه سیاست های اخیر آن ها در رابطه با توسعه فعالیت در زمینه بازی های سرویس محور، منطقی است.

منابع دیگری پیش از این به VGC گفته بودند که حالت کوآپ در ابتدا برای اولین بازی هورایزن هم برنامه ریزی شده بود اما در نهایت این حالت کنار گذاشته شد تا تیم توسعه بتواند روی دیگر بخش های این عنوان تمرکز کند و یک بازی تک نفره قدرتمند را تحویل دهد.

آن منابع بعلاوه اذعان می نمایند که سونی مشتاق بوده که حالت کوآپ برای بازی هورایزن فوربیدن وست در نظر گرفته گردد اما ظاهراً استودیو گریلا گیمز تصمیم می گیرد که این ویژگی را برای یک پروژه جداگانه و مفصل تدارک ببیند که احتمالاً یا یک بازی آنلاین مستقل در دنیا هورایزن خواهد بود یا ممکن است چنین قابلیتی را در هورایزن 3 ببینیم.

البته، می دانیم که در این سال های اخیر استودیو گریلا در کنار بازی هورایزن فوربیدن وست مشغول توسعه یک بازی آنلاین بزرگ دیگر هم بوده که کارگردان بازی رینبو سیکس سیج روی آن کار می نماید. البته، معین نیست که آیا آن بازی قرار است اثری مربوط به هورایزن باشد یا یک عنوان کاملاً تازه است.

در یکی از آگهی های شغلی پروژه دیگر گریلا گیمز که در سایت این استودیو دیده می گردد، به یک طراح ارشد سیستم های اجتماعی برای این بازی اشاره شده است که وظیفه او درگیرکردن بازیکنان در تعامل های اجتماعی برای خلق یک رابطه پایدار است. یک موقعیت شغلی دیگر به نویسنده ارشد اشاره نموده است که البته ممکن است مربوط به این پروژه مخفی نباشد. در این آگهی بیان شده که در پی فردی با دانش عمیق از داستان ها و طراحی روایی در بازی های نقش آفرینی دنیا باز، بازی های آنلاین و بازی های MMORPG هستند.

علاوه بر این ها می دانیم که یک بازی واقعیت مجازی با موضوع هورایزن با عنوان کامل Horizon Call of the Mountain برای فوریه 2023 و زمان عرضه دستگاه پلی استیشن وی آر 2 در نظر گرفته شده است. بعلاوه گزارش هایی بیان می نمایند که بازسازی بازی هورایزن زیرو داون هم در دست توسعه قرار گرفته است.

خارج از صنعت بازی های ویدئویی، سونی روی یک سریال اقتباسی بر اساس سری بازی هورایزن کار می نماید که این سریال قرار است به وسیله نت فلیکس فراوری گردد.

از زمان عرضه بازی هورایزن زیرو داون، می توانستیم به راحتی حدس بزنیم که هورایزن یکی از فرنچایزهای بزرگ سونی در آینده خواهد بود اما شاید نمی توانستیم حدس بزنیم که در همین مدت کوتاه به چنین اهمیتی دست پیدا کند.

منبع: VGC

منبع: دیجیکالا مگ

به "سونی ظاهرا یک نقش آفرینی آنلاین کلان در دنیای هورایزن می سازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سونی ظاهرا یک نقش آفرینی آنلاین کلان در دنیای هورایزن می سازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید