ستاره لالیگایی به حضور در باشگاه ایرانی مهر تایید زد؛ برای پیوستن به این تیم هیجان زده هستم!

به گزارش وبلاگ وبساز، بازیکن اسپانیایی باشگاه اوساسونا تایید کرد کرد که مقصد بعدی او باشگاه لیگ فزونی در ایران است.

ستاره لالیگایی به حضور در باشگاه ایرانی مهر تایید زد؛ برای پیوستن به این تیم هیجان زده هستم!

به گزارش وبلاگ وبساز آنلاین، روبرتو تورس مهاجم 33 ساله اسپانیایی که 18 سال و از رده سنی جوانان در تیم اوساسونا بود، سرانجام با جدایی از این تیم راهی ایران شد تا به باشگاه فولاد خوزستان اضافه بگردد.

مراسم خداحافظی و نشست خبری تورس روز گذشته در شرایطی برگزار گردید که این بازیکن اظهار داشت قرار است به فولاد خوزستان اضافه بگردد.

تورس در مراسم خداحافظی از اوساسونا

به گزارش نشریه آ اس اسپانیا، تورس در این مراسم تأیید کرد که مقصد بعدی او فولاد خواهد بود، تیمی ایرانی راهنمایی آن هم بر عهده تیمی سابق خود تورس در اوساسونا یعنی جواد نکونام است.

تورس تاکید نمود که از حضور در یک تیم نو هیجان زده و شادمان است و برای تجربیات نو اشتیاق زیادی دارد.

تورس هنگام صحبت برای طرفداران

این مهاجم 33 ساله بعلاوه ابراز تمایل کرد که بعد از بازی در فولاد دوباره به اوساسونا برگردد و از این اتفاق شادمان خواهد شد.

بعلاوه وب سایت diariodenavarra اسپانیا در این خصوص نوشت: روبرتو تورس تا سرانجام این فصل به تیمی که جواد نکونام راهنمایی آن را برعهده دارد متعهد شده و سپس آینده خود را معین خواهد نمود. تورس این دوشنبه (امروز) به ایران سفر می نماید تا صحنه نو خود را در فولاد خوزستان به کارگردانی جواد نکونام شروع کند.

تقدیر از تورس از سوی باشگاه اوساسونا

این رسانه در ادامه مطلب خود آورد: تورس یکشنبه شب به مادرید پرواز کرد و از آنجا به مقصد نو خود می رود. در آنجا تیمی در انتظار او است که در رده دهم جدول 16 تیمی است و در لیگ قهرمانان آسیا هم حضور دارد.

بر اساس این گزارش، تورس دومین بازیکن اسپانیایی باشگاه فولاد خوزستان خواهد بود. فصل گذشته این باشگاه ایبای گومز را به خدمت گرفت اما بعد از انجام چند بازی در لیگ قهرمانان آسیا، گومز فولاد را ترک کرد.

جواد نکونام سرمربی فولاد در دو مقطع مختلف یعنی در سال های 2012-2006 و بعلاوه 2015-2014 در باشگاه اوساسونا بازی کرد و یکی از بازیکنان شناخته شده در این باشگاه محسوب می گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "ستاره لالیگایی به حضور در باشگاه ایرانی مهر تایید زد؛ برای پیوستن به این تیم هیجان زده هستم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره لالیگایی به حضور در باشگاه ایرانی مهر تایید زد؛ برای پیوستن به این تیم هیجان زده هستم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید