حضور ایران در سی و هشتمین نمایشگاه گردشگری فیتور اسپانیا

به گزارش وبلاگ وبساز، نمایندگان شرکت ها و دفا تر خدمات مسافرتی فعال از سراسر کشور در کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در نشست هماهنگی برگزاری سی و هشتمین دوره نمایشگاه گردشگری فیتور سال 2018 اسپانیا شرکت کردند.

حضور ایران در سی و هشتمین نمایشگاه گردشگری فیتور اسپانیا

رامین افشاری مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی امروز یکشنبه 3 دی 96 در این نشست گفت:

جهانگردی موضوعی است که با بخش خصوصی عجین است و بخش دولتی باید در این جهت یاری نماینده و حامی باشد.

افشاری افزود:

کانون موظف است بنا بر تاکید و توجه ریاست سازمان میراث فرهنگی به حوزه جهانگردی ورود پیدا کند، کارهای مطالعاتی روی بازارهای هدف و موضوع جهانگردان ورودی شروع شده است و کانون در این حوزه ها اقدامات جدی خواهد داشت.

مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ادامه داد:

باید عملکرد نمایشگاه فیتور مورد آنالیز و مطالعه قرار گیرد، تا زمانی که در حوزه جهانگردان ورودی افزایش نداشته باشیم نمی توانیم بگوییم دستاورد خوبی از حضور در نمایشگاه بین المللی داشته ایم.

او افزود:

در حوزه جهانگردی همه باید در کنار هم و در یک جهت حرکت کنیم تا به نتیجه دلخواه برسیم.

افشاری گفت:

فعالان حوزه جهانگردی باید تجربیات خود را در حوزه جهانگردی در اختیار افراد نو این بخش قرار دهند تا دستاوردهای بهتری حاصل گردد.

مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی اضافه نمود:

حضور در بازار جهانگردی چین از برنامه ها و اولویت های کاری کانون است چراکه این کشور سالیانه تعداد زیادی جهانگرد به جهان می فرستد و ما باید از این بازار بسیار خوب سهم داشته باشیم.

افشاری اضافه نمود:

معرفی پتانسیل ها و ظرفیت های جهانگردی کشور در حوزه های مختلف در نمایشگاه فیتور موضوعی بسیار مهم است که فعالان جهانگردی می توانند به آن توجه نمایند.

معرفی ظرفیت های جهانگردی ایران در نمایشگاه فیتور

عبدالرضا اسلامی معاون جهانگردی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در این نشست گفت:

سی ونهمین نمایشگاه فیتور از 27 دی تا یکم بهمن 96 در مادرید اسپانیا برگزار می گردد، این نمایشگاه یکی از برترین و بزرگ ترین نمایشگاه های حوزه جهانگردی است که تاثیر بسیار زیادی در این صنعت دارد.

اسلامی ادامه داد:

بیش از 9هزار شرکت جهانگردی از 160 کشور در این نمایشگاه حضور دارند، غرفه ایران در 304 متر مربع در این نمایشگاه جانمایی شده است، فستیوال حوزه نوی است که به صورت تخصصی در این نمایشگاه مطرح می گردد، بعلاوه حوزه جهانگردی سلامت و تکنیکال جهانگردی در این نمایشگاه مطرح خواهد شد.

معاون جهانگردی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی توضیح داد:

غرفه ایران با ترکیبی از معماری ایرانی و اسلامی طراحی شده است، شهرزاد بال اصفهان، ایوار، مارکوپولو، پرسپولیس، آژانس خدمات مسافرتی ارس و 15 شرکت خدمات مسافرتی دیگر در این نمایشگاه حضور دارند. حضور خوب استان های در این نمایشگاه بسیار امیدوارنماینده است، با توجه به اینکه ما برای معرفی و شناساندن مقاصد نو جهانگردی در کشور کوشش می کنیم، حضور این شرکت ها در نمایشگاه های بین المللی بسیار مفید است.

اسلامی اضافه نمود:

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی سال جاری هم در برگزاری شب ایرانی مشارکت خواهد داشت و کوشش می کنیم این مراسم باشکوه تر از سال های گذشته برگزار گردد. مستندسازی و حضور ایران در این نمایشگاه به صورت زنده و مستقیم از شبکه جام جم پوشش داده می گردد.

او اضافه نمود:

ورک شاپ صنایع دستی، غذاهای سنتی و لباس های بومی و محلی در شب ایرانی این نمایشگاه به نمایش گذاشته می گردد، معرفی محورهایی از کشور و سخنرانی هم در این شب خواهیم داشت.

منبع: کجارو / میراث آریا

به "حضور ایران در سی و هشتمین نمایشگاه گردشگری فیتور اسپانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور ایران در سی و هشتمین نمایشگاه گردشگری فیتور اسپانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید