کرملین: روسیه هرگز مسئله کاهش تحریم ها را مطرح نمی کند

به گزارش وبلاگ وبساز، سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه تأکید کرد که این کشور هرگز مسئله کاهش تحریم ها را مطرح نمی کند و بطور کلی چنین انتظاری را نباید داشت، چرا که ارسال علائمی در این رابطه، از طرف آمریکا اصلاً دیده نمی گردد.

کرملین: روسیه هرگز مسئله کاهش تحریم ها را مطرح نمی کند

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ وبساز به نقل از خبرگزاری نووستی، دمیتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین شب گذشته در مصاحبه ای تلویزیونی بیان کرد که روسیه هرگز مسئله کاهش تحریم های ضدروسی را مطرح نمی کند و ارسال علائمی هم در این رابطه از طرف آمریکایی دیده نمی گردد.

وی در پاسخ به سئوالی در این باره که آیا روسیه انتظار کاهش تحریم ها از سوی آمریکا را دارد: چنین سیگنال هایی از سوی ایالات متحده اصلاً وجود ندارد و طرف روسی هم سئوالی درباره کاهش تحریم ها مطرح نکرده و ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه هم هرگز در گفت وگوهای خود با دونالد ترامپ همتای آمریکایی خود در این باره هیچ صحبتی به میان نیاورده و نخواهد آورد.

به گفته سخنگوی کرملین، بطور کلی نباید انتظار داشت که آمریکا از نظریه بازدارندگی روسیه در عرصه بین الملل صرف نظر کند.

پسکوف همچنین بیان کرد که ولادیمیر پوتین روز چهارشنبه در نشستی با اعضای شورای امنیت که به وسیله کنفرانس ویدئویی برگزار گردید، در وهله نخست مسئله گسترش ویروس کرونا در کشور و راه های موثر برای مبارزه با آن و همچنین دیگر موضوعات داخلی و بعضی مسائل مهم بین المللی، از جمله ادامه درگیری های منطقه ای، به ویژه در لیبی را مورد بحث و آنالیز قرار داد.

سخنگوی کرملین در عین حال ابراز امیدواری کرد که روسیه بزودی از دوره اوج بیماری کرونا عبور خواهد نمود، البته لغو بی موقع رژیم خود انزوایی ممکن است منجر به افزایش شیوع کرونا در کشور گردد و سرعت خلاص شدن از این عفونت بستگی به انضباط شهفرایندان دارد. به گفته وی، کاهش اقدامات محدود کننده یک فرایند سخت است که نیازمند به هماهنگی اقدامات و تصمیم گیری های مرحله ای دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کرملین: روسیه هرگز مسئله کاهش تحریم ها را مطرح نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرملین: روسیه هرگز مسئله کاهش تحریم ها را مطرح نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید