مقایسه سوبارو اوت بک و سوبارو فارستر

به گزارش وبلاگ وبساز، سوبارو اوت بک و سوبارو فارستر از نظر سگمنت بسیار شبیه یکدیگر هستند که در این گزارش به آنالیز آن ها پرداخته ایم.

مقایسه سوبارو اوت بک و سوبارو فارستر

به گزارش وبلاگ وبساز، بسیاری از خودروهای شاسی بلند هستند که در بازار خواستار زیادی دارند، از جمله این خودروها می توان به سوبارو اوت بک و سوبارو فارستر اشاره نمود که هواداران خاص خود را دارد. در حقیقت، سوبارو اوت بک و سوبارو فارستر این روز ها خودروهای بسیار شیکی هستند و می توان آنها را جزو برترین سدان ها در نظر گرفت.

فارستر، رقیبی برای RAV4 است که در کنار این برند تجاری، قابلیت های کاربردی زیادی را ارائه می دهد. بعلاوه با توجه به دیفرانسیل AWD استاندارد ، پیشرانه استانداردی را ارائه می دهد. در همین حال، اوت بک به عنوان یک واگن قدیمی از Legacy فراوری شد و می توان آن را خودرویی با اندکی روکش اضافی و ارتفاع سواری دانست.

فارستر : فارستر دارای شیشه جلوی بزرگ است و راننده به راحتی می تواند جلو را ببیند و دقیقا بداند که دماغه کاپوت به کجا ختم می گردد. از طرفی به علت شکل عمودی تر فارستر ، دید همه جانبه عالی است. جایگاه های عقب و جلو نسبتاً راحت هستند، اگرچه بالشتک کاملاً صاف و کمی بیش از حد پایین است. چرم خوبی در جایگاه طراحی شده و به میزان کافی قابل تنظیم هستند تا در اشکال و میزان های مختلف مناسب باشند.

فارستر دارای جایگاه چرمی، صفحه نمایش اطلاعات تفریح 8.0 اینچی با ناوبری بومی، جایگاه راننده با قابلیت تنظیم برقی 10 جهته با عملکرد حافظه، جایگاه های عقب خوابیده و ... است. سیستم اطلاعات تفریح سوبارو زیبا نیست، اما کارایی بالایی دارد. یک مزیت بزرگ نسبت به اوت بک دارد که استفاده از صفحه های فیزیکی بزرگ برای کنترل های آب و هوا است.

صفحه نمایش ثانویه که در بالای داشبورد واقع شده است، تنظیمات را نشان می دهد، که در ابتدا ممکن است سخت باشد، اما در نهایت تمرکز را به جاده نزدیک تر می نماید.

اوت بک: طراحی اولیه فضای داخلی اوت بک به طور قابل توجهی همچون سوبارو است، با همان فرمان و طراحی مشابه داشبورد؛ جایگاه های ردیف جلو، ارگونومیک و بسیار قابل تنظیم، چشم انداز ای عالی به بیرون ارائه می نمایند، حتی اگر شیشه ای به میزان فورستر بلندتر نباشد.

تفاوت آشکار اوت بک و فارستر در صفحه نمایش مرکزی است که برای اوت بک بزرگتر است. این خودرو رابط کاربری مشابه فارستر را دارد و دارای دکمه های تنظیم صدا است. اوت بک بدون ناوبری بومی کار می نماید، اما با Apple CarPlay و Android Auto استاندارد مانند فارستر ، می توانید از برنامه دلخواه خود بهره ببرید. اوت بک دارای کنترل آب و هوای اتوماتیک دو منطقه ای مانند فارستر است و کنترل صوتی را اضافه می نماید. تهویه مطبوع در اینجا نیز مانند فارستر سرد و موثر است.

اوت بک: موتور توربو، 2.4 لیتری 260 اسب بخار نیرو فراوری می نماید و حدبیشتر گشتاور 277 پوند بر فوت از 2000 تا 4800 دور در دقیقه در دسترس است. این موتور اوت بک را به یک WRX پرسرعت تبدیل نمی نماید، اما کوشش بسیار کمتری برای بالا بردن سرعت یا اجرای پاس ها ضروری است.

فارستر: یک پیشرانه فاستر را به یک موتور 2/0 لیتری 4 سیلندر مجهز به یک موتور الکتریکی برای ترکیبی از پیشرانه برقی که سوبارو آن را e-Boxer می نامد، مجهز می نماید. موتور دیگر یک پیشرانه 4 سیلندر 1.8 لیتری توربو است. با توجه به اینکه فاستر مانند بیشتر مدل های دیگر خود در ژاپن ساخته شده است و نه در ایندیانا، انتظار می رود که یک موتور یا هر دو موتور به طور بالقوه تغییرات چشمگیری نداشته باشند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "مقایسه سوبارو اوت بک و سوبارو فارستر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقایسه سوبارو اوت بک و سوبارو فارستر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید