ردمی A1 پلاس با قیمت 85 دلار معرفی گردید

به گزارش وبلاگ وبساز، ماه گذشته شیائومی در هند از گوشی ردمی A1 رونمایی کرد که مبتنی بر اندروید Go است. طی هفته های گذشته گزارش های زیادی در خصوص ردمی A1 پلاس منتشر شده بود و حالا این گوشی هم رسما رونمایی شده است. باید خاطرنشان کنیم بعد از عرضه گوشی ردمی گو در سال 2019، طی چند سال اخیر خبری از بهره گیری گوشی های شیائومی از اندروید Go ولی حالا به نظر می رسد این شرکت رویکرد خود را تغییر داده است.

ردمی A1 پلاس با قیمت 85 دلار معرفی گردید

همانطور که انتظار داشتیم، این گوشی به غیر از وجود سنسور اثر انگشت در پنل پشتی، هیچ تفاوتی با مدل معمولی ندارد. بنابراین بار دیگر با نمایشگر 6.52 اینچی روبرو هستیم که رزولوشن 1600 در 720 را ارائه می نماید. نسبت تصویر این پنل 20:9 است و نرخ نمونه برداری لمسی آن به 120 هرتز می رسد. بعلاوه باید به حداکثر روشنایی 400 نیت و پشتیبانی از 70 درصد فضای رنگ NTSC اشاره کنیم.

قلب تپنده آن چیپست Helio A22 است که در کنار آن رم LPDDR4x و حافظه داخلی مبتنی بر فناوری eMMC 5.1 انجام وظیفه می نمایند. ردمی A1 پلاس با اندروید 12 نسخه Go به دست کاربران می رسد و انرژی آن از طرف باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می گردد که از شارژ 10 واتی پشتیبانی می نماید.

در پنل پشتی شاهد دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی هستیم که سنسور تشخیص عمق آن را همراهی می نماید. بعلاوه برای عکس های سلفی می توانید از دوربین 5 مگاپیکسلی بهره ببرید. در بدنه این گوشی درگاه microSD و جک هدفون هم دیده می گردد. وزن این گوشی 192 گرم است.

این گوشی در حال حاضر راهی بازار کنیا شده که کاربران برای خرید آن صرفا به مدل 3/32 گیگابایتی دسترسی دارند. این مدل با قیمت 85 دلار فروخته می گردد. گفته می گردد این گوشی به زودی راهی دیگر بازارها هم خواهد شد.

منبع: GizmoChina

منبع: دیجیکالا مگ

به "ردمی A1 پلاس با قیمت 85 دلار معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ردمی A1 پلاس با قیمت 85 دلار معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید