خراسان جنوبی قهرمان مسابقات گلف شرق کشور

به گزارش وبلاگ وبساز، رئیس هیأت گلف خراسان جنوبی گفت: خراسان جنوبی در بخش تیمی و نفرات مسابقات مینی گلف قهرمانی شرق کشور مقام برتر را کسب کرد.

خراسان جنوبی قهرمان مسابقات گلف شرق کشور

محمودی زاوه رئیس هیأت گلف خراسان جنوبی در نشست خبری که با حضور رئیس فدراسیون گلف کشور برگزار گردید گفت: خراسان جنوبی در بخش تیمی و نفرات مسابقات مینی گلف قهرمانی شرق کشور با مجموع امتیازات کسب شده مقام برتر را کسب کرد و به ترتیب تیم های کرمان و خراسان رضوی دوم و سوم شدند.

او اضافه کرد: در بخش تیمی بانوان نیز تیم خراسان جنوبی اول، تیم بانوان کرمان دوم و تیم بانوان سیستان و بلوچستان سوم شدند.

محمودی زاوه اعلام کرد: دومین دوره رقابت های مینی گلف قهرمانی شرق کشور با حضور ورزشکارانی از استان های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان و سیستان و بلوچستان برگزار گردید.

رئیس هیأت گلف خراسان جنوبی اظهار کرد: در این دوره از مسابقات 36 ورزشکار در قالب تیمی و انفرادی و در دو بخش بانوان و آقایان از 18 تا 20 آبان در بوستان کاجستان بیرجند به رقابت پرداختند.

او توضیح داد: در این دوره از مسابقات در بخش آقایان اسماعیل سلیمی طبس از خراسان جنوبی مقام اول، علیرضا نوری از کرمان مقام دوم و جواد خیرآبادی از خراسان جنوبی مقام سوم را به خود اختصاص داد.

محمودی زاوه ادامه داد: در بخش بانوان نیز فاطمه کارگر از خراسان جنوبی مقام اول، بهاره نوری از کرمان مقام دوم و سیمین باغبان زاده از خراسان جنوبی مقام سوم را از آن خود کرد.

رئیس هیأت گلف خراسان جنوبی مطرح کرد: در بخش تیمی آقایان نیز تیم خراسان جنوبی مقام اول، کرمان مقام دوم و تیم خراسان رضوی مقام سوم را به دست آوردند.

او ادامه داد: در بخش تیمی بانوان نیز تیم خراسان جنوبی مقام اول، تیم کرمان مقام دوم و تیم سیستان و بلوچستان سوم مقام سوم را کسب کردند.

محمودی زاوه توضیح داد: علی رغم اینکه هیأت گلف استان با کمبود بودجه و ضعف در زیرساخت ها روبرو است، اما با تمام توان فعال بوده و با جذب حامی مالی نسبت به برگزاری مسابقات متعدد می کوشد.

رئیس هیأت گلف خراسان جنوبی مطرح کرد: بودجه هیأت گلف در طول سال 12 میلیون تومان و از محل اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی تنها هفت میلیون تومان است.

او با بیان اینکه در استان تنها رشته مینی گلف دارای زیرساخت تقریبا مناسبی است، گفت: در ادوار گذشته رشته های وودبال، بهکاپ و کروکت تشکیل انجمن و راه اندازی نشده است؛ لذا در این حوزه با ضعف زیرساخت روبرو ایم.

محمودی زاوه گفت: در 2 روز با حضور دبیرکل فدراسیون گلف بازدید ها و نشست هایی در مورد تأمین زیرساخت های گلف استان برگزار گردید که امیدواریم با همکاری مسئولان استانی و شهرستانی در این زمینه پیروز عمل کنیم.

رئیس هیأت گلف خراسان جنوبی اضافه کرد: در حوزه مینی گلف فقط شهرستان های بیرجند و قائنات دارای زمین با شرایط مناسبی هستند.

او توضیح داد: هم اکنون سه زمین مینی گلف با 23 میدان در استان فعال است که 2 زمین با 20 میدان در بیرجند و یک زمین با سه میدان در قاین وجود دارد.

محمودی زاوه مطرح کرد: یکی از درخواست های ما راه اندازی مدرسه گلف در بیرجند است که در کمتر استانی وجود دارد و این موضوع را به جد پیگیری می کنیم.

رئیس هیأت گلف خراسان جنوبی با اشاره به زمین 10 میدانی مینی گلف منطقه گردشگری بند دره بیرجند اضافه کرد: این زمین به علت ناهماهنگی مجری با هیأت گلف، فاقد استاندار است و بیشتر جنبه تفریحی دارد.

او با بیان اینکه باید دوره های آموزشی و تربیت داوران و مربیان در استان افزایش یابد، گفت: هم اکنون تنها سه مربی و 2 داور کارت دار در استان فعال هستند.

وبلاگ وبساز خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "خراسان جنوبی قهرمان مسابقات گلف شرق کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خراسان جنوبی قهرمان مسابقات گلف شرق کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید