فراوری تیبا از سال آینده متوقف می گردد

به گزارش وبلاگ وبساز، پس از اعلام خبر توقف فراوری سمند و پژو 405 از سال آینده در ایران خودرو، این بار نوبت به سایپا رسید تا خداحافظی خود را با مقرون به صرفه ترین محصول خود اعلام کند.

فراوری تیبا از سال آینده متوقف می گردد

به همین خاطر خطیبی، مدیرعامل سایپا بیان کرد: فراوری تیبا در شرکت سایپا 77 میلیون و 400 هزار تومان زیان دارد. در سال 1401 فراوری تیبا متوقف و خودرو آریا به خط فراوری سایپا اضافه خواهد شد.

به همین علت باید منتظر باشیم که در ماه های آینده، کم کم ظرفیت عرضه تیبا در برنامه های فروش سایپا کاهش پیدا کند و پس از مدتی تیبا از لیست فروش این شرکت خارج گردد.

پس از حذف این خودرو بدیهی است که دومین سدان خانواده X200، یعنی ساینا به جایگاه مقرون به صرفه ترین خودروی بازار می رسد و اطلس هم به عنوان یک خودروی نو که بر مبنای پلتفرم X200 و اصول سازه کوییک توسعه پیدا نموده است، به عنوان گران ترین عضو خانواده X200 به بازار می آید.

در سال های گذشته خودروهایی به عنوان محصول داخلی فراوری و عرضه شد، اما بیشتر آنها نتیجه تغییر اندکی در طراحی یا امکانات خودروهای غیر ایرانی بود

پیش از این رحمانی، معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو هم گفته بود در سال 1401 خودروهای 405 و سمند از مدار فراوری خارج می شوند.

آگهی های خرید و فروش تیبا

***

شما می توانید نوترین اخبار خودرو را در بلاگ وبلاگ وبساز مطالعه کنید.

نوترین آگهی های خودرو
منبع: بلاگ دیوار

به "فراوری تیبا از سال آینده متوقف می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری تیبا از سال آینده متوقف می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید