ارز به جامانده از واردات برنج سال 1401 تأمین می گردد

به گزارش وبلاگ وبساز، دبیر انجمن واردکنندگان برنج ایران از همکاری نزدیک این انجمن با وزارت جهاد کشاورزی به منظور حل مشکل تخصیص ارز واردکنندگان اطلاع داد.

ارز به جامانده از واردات برنج سال 1401 تأمین می گردد

پایگاه خبری اقتصاد غذا فود پرس نوشت؛ مجتبی شیرقاضی دبیر انجمن واردکنندگان برنج در مورد آخرین تحولات حوزه واردات برنج و مشکل تخصیص ارز از سال گذشته تا کنون گفت: خوشبختانه اخیرا همکاری و تعامل بسیار خوبی بین مسئولان محترم وزارت جهاد کشاورزی و انجمن برنج ایجاد شده و امید داریم به زودی مشکل تأمین ارز تمام واردکنندگان در این حوزه برطرف گردد.

دبیر انجمن واردکنندگان برنج افزود: اولویت اختصاص ارز در موضوع واردات برنج با شرکت هایی است که در سال 1401 با ترخیص درصدی، کالای خود را وارد بازار کردند تا مانع از بروز هرگونه مشکل در توزیع یا بحران کمبود برنج شوند.

شیرقاضی ادامه داد: ارز مورد احتیاج به جامانده برنج وارد شده در سال 1401 پیش بینی شده و با همکاری مسئولان وزارت جهاد کشاورزی و پیگیری انجمن برنج بر اساس تاریخ کوتاژ، اختصاص ارز صورت می پذیرد.

شیرقاضی در خاتمه اظهار داشت: پیگیری موضوع از سال گذشته در دستور کار مسئولان انجمن قرار گرفته، بخشی از ارز مورد احتیاج تأمین شده و امیدواریم با ادامه این روند نگرانی وارد کنندگان در این حوزه برطرف گردد که طبیعتا این مسئله موجب کنترل مطلوب و حفظ آرامش بازار خواهد شد. بعلاوه بعد از اختصاص ارز به جامانده از برنج وارداتی سال 1401 بر اساس قول مساعد مسئولان مربوطه ارز مرتبط با واردات برنج در سال 1402 نیز تأمین خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "ارز به جامانده از واردات برنج سال 1401 تأمین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارز به جامانده از واردات برنج سال 1401 تأمین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید