اجماع جهانی نسبت به مزیتهای گردشگری و صنایع دستی ایران شکل گرفته است

به گزارش وبلاگ وبساز، ایرنا/ براساس سخنان وزیر میراث فرهنگی کشور، اجماع جهانی نسبت به مزیتهای گردشگری و صنایع دستی ایران شکل گرفته است.

اجماع جهانی نسبت به مزیتهای گردشگری و صنایع دستی ایران شکل گرفته است

سید عزت الله ضرغامی در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع وبلاگ وبساز گفت: شب گذشته مراسم اختتامیه جشنواره بین المللی هنرهای سنتی و صنایع دستی فجر با اهدای جوایز سرو سیمین در برج میلاد به خاتمه رسید.

وی اضافه کرد: دولت سیزدهم این افتخار را دارد که در حوزه دیپلماسی عمومی در عرصه های مربوط به وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اقدامات موثری را انجام داده است.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اعلام کرد: در کنار تحقق اهداف حوزه گردشگری، اجماع دنیای درباره برجستگی ها و مزیت های ایران در حوزه گردشگری و صنایع دستی ایجاد شده است.

ضرغامی اعلام کرد: 17 کشور در جشنواره صنایع دستی حاضر شدند، 200 اثر برجسته صنایع دستی را ارائه کردند و هنگام اهدای جوایز هنرمندان خارجی با افتخار نسبت به اینکه از جمهوری اسلامی جایزه دریافت می نمایند، روی سن آمدند.

وی عنوان نمود: بالاترین مقام صنایع دستی دنیا سعد قدومی که در سوئیس مستقر است، مهمان ما بود و نسبت به توانمندی های جمهوری اسلامی نکات مهمی را اعلام کرد.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ادامه داد: رئیس سازمان تجارت دنیای WTO بالاترین مقام گردشگری دنیا با وجود جو سنگینی که برای حضور وی ایجاد کردند نیز در ایران حضور یافت. وی این موضوع را در جلسه با رئیس جمهور نیز عنوان نمود.

ضرغامی یادآور شد: با وجود این اقدامات، وی در چند پست اینستاگرامی از مردم دنیا دعوت نموده که از ایران تماشا نمایند.

منبع: همگردی

به "اجماع جهانی نسبت به مزیتهای گردشگری و صنایع دستی ایران شکل گرفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجماع جهانی نسبت به مزیتهای گردشگری و صنایع دستی ایران شکل گرفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید