اخبار مجلس

ثبت نام طرح پیش فروش یکساله برای 7 محصول ایران خودرو آغاز شد

تهران (پانا) - در راستای اجرای طرح های فروش، دوازدهمین طرح پیش فروش یکساله برای هفت محصول این گروه صنعتی از امروز (سه شنبه) به مرحله اجرا در آمده است. طبق روال متقاضیان تا انتها روز پنجشنبه/ 9 دی ماه (به مدت سه روز) برای ثبت نام فرصت دارند و قرعه کشی در روز...

16 بهمن 1400

تصمیمات تازه کمیته اضطراری آلودگی هوای تهران

استاندار تهران مصوبات کمیته اضطرار آلودگی هوا را تشریح کرد.

1 بهمن 1400

گام اول دولت الکترونیک در شفافیت دستگاه های اجرایی برداشته شد

دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات از ارائه نتایج ارزیابی عملکرد 140 دستگاه به رئیس جمهوری و معرفی اسامی 10 دستگاه برتر در شفافیت و دسترسی آزاد به اطلاعات عمومی خبر داد. با رضا باقری اصل درباره این ارزیابی گفت و گو کرده و نظر کارشناسان فناوری اطلاعات را درباره...

29 تیر 1400

دکور بهشت تبهکاران به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی ساخته شد

خبرگزاری خبرنگاران- اصغر رحمانی، ساخت دکور فیلم تازه مسعود جعفری جوزانی را به سرانجام رساند.

22 اردیبهشت 1400

خبرنگاران نماینده مجلس: 740 میلیارد تومان برای توسعه ایلام هزینه شد

ایلام - خبرنگاران - نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: 740 میلیارد تومان اعتبار برای توسعه و برون رفت استان در بخش زیرساخت ها تزریق شده است و دوران خوبی پیش روی ایلام واقع شده است.

17 فروردین 1400

(عکس +18) خودکشی یک مسئول عراقی

قصی مسلم بندر مدیر موسسه الشهدا عراق شعبه بصره امروز (یکشنبه) خودکشی کرد.

5 فروردین 1400

پرداخت مقرری بیمه بیکاری کرونا به 670 هزار نفر در کشور

خبرنگاران/لرستان مدیرکل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشور گفت: پرداخت مقرری بیمه بیکاری کرونا به 670 هزار نفر در کشور اجرا شده و پیگیری ها جهت پرداخت به مابقی افراد نیز در حال اجرا است.

24 اسفند 1399

سهمیه&zwnjای که خون کنکوری&zwnjها را در شیشه کرد ، مقصر اصلی عدم حذف سهمیه فرزندان هیئت علمی کیست؟

لایحه ساماندهی سهمیه های آزمون سراسری نیز نتوانست سهمیه فرزندان هیئت علمی را حذف کند بر این اساس مهمترین هدف از اختصاص سهمیه ها که اجرای عدالت آموزشی است نه تنها محقق نشد؛ بلکه کاملا مغفول ماند.

16 دی 1399

افزایش رسمی نرخ سود بین بانکی ، سود 20 درصدی در مهر 99 ، رشد 2 برابری در 4 ماه!

به گزارش خبرنگاران، در حالی که پیش از این بانک مرکزی از افزایش نرخ سود بین بانکی خبر داده بود امروز در گزارشی از افزایش نرخ سود بین بانکی در شهریور ماه به بالای 17 درصد خبر داده و اعلام نموده که نرخ سود بین بانکی در مهر ماه به نزدیک 20 درصد رسیده است.

3 آذر 1399

خبرنگاران پیشنهاد راه اندازی صندوق حمایت از زرشک و عناب ارائه شد

بیرجند - خبرنگاران - معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: پیشنهاد راه اندازی صندوق حمایت از تولید و صادرات زرشک و عناب ارائه شده است و در سفر قریب الوقوع وزیر جهاد کشاورزی به استان پیگیری می شود.

11 مهر 1399

طوماری با 6200 امضا برای ابطال حداقل دستمزد 99

امضاکنندگان در یک طومار با شش هزار امضا معتقدند خروجی جلسه ترمیم دستمزد که هفدهم خرداد برگزار گردید، به هیچ وجه قانع کننده نیست، چراکه نه تورم بالای 40 درصدی در میزان افزایش دستمزدِ پایه لحاظ شده و نه دریافتی کارگران به سبد معاش 4 میلیون و 940...

18 مرداد 1399

صدور مجوز صادرات 400تن مرغ زنده از مرزهای سیستان وبلوچستان

خبرنگاران/سیستان و بلوچستان سرپرست معاونت هماهنگی امور مالی استانداری سیستان وبلوچستان گفت: بر اساس مصوبات کارگروه تنظیم بازار استان و صدور مجوز کارگروه تنظیم بازار کشور، امکان صادرات 400 تن مرغ زنده به وسیله مرزهای استان اعم از گمرکات رسمی و بازارچه...

8 مرداد 1399

رفتن به تفرجگاه ها در روز 13 فروردین یعنی به استقبال مرگ رفتن

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران به همه خبرنگارانان هشدار داد رفتن به تفرجگاه ها در روز سیزدهم فروردین ماه سال جاری به استقبال مرگ رفتن است.

1 خرداد 1399

خبرنگاران فروشگاه های مجازی و اینترنتی در مازندران فعال می شود

ساری - خبرنگاران - استاندار مازندران با تاکید بر این که واحدهای صنفی استان تا 15 فروردین ماه سال جاری تعطیل است ، به متخلفان صنفی که از این محدودیت ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا سرپیچی کنند ، هشدار داد.

24 اردیبهشت 1399

افت سنگین دلار در بازارهای جهانی پس از تحولات عراق

به دنبال حمله به سفارت آمریکا در عراق، دلار با ریزش سنگین روبرو شد.

23 اردیبهشت 1399

نسخه معاون مالی رئیس جمهوری برای بازگشت به شرایط عادی مالی

نهاوندیان خاطر نشان کرد: پیش بینی ما این است که با اجرای پروتکل های بهداشتی در 2 ماه آینده آرام، آرام به شرایط عادی مالی باز گردیم.

10 اردیبهشت 1399

شرح سخنگوی قوه قضائیه درباره عناوین اتهامی پروانه سلحشوری

سخنگوی قوه قضائیه در مورد عناوین اتهامی پروانه سلحشوری در احضار وی به دادگاه و مصونیت قضایی نمایندگان مجلس شرح داد.

3 فروردین 1399

تحریم ها چرخ های خوداتکایی کشور را سریع تر به حرکت درآورد

خبرنگاران/خوزستان وزیر نیرو گفت: همه باید بدانند تحریم هایی که با هدف ایجاد قحطی در کشور یا افزایش نارضایتی و تبعات آن طراحی و اعمال شده، هم موجب استحکام بیشتر ما شده و هم چرخ های خوداتکایی و توسعه کشور را سریع تر به حرکت درآورده است.

3 فروردین 1399