اجرای طرح بازسازی و بازسازی موزه شهید رئیسعلی دلواری پس از 16 سال

به گزارش وبلاگ وبساز، ایسنا/ براساس آحرین گزارش های منتشر گشته، اجرای طرح بازسازی و بازسازی موزه شهید رئیسعلی دلواری پس از 16 سال صورت می گیرد.

اجرای طرح بازسازی و بازسازی موزه شهید رئیسعلی دلواری پس از 16 سال

اسماعیل سجادی منش، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر در نشست با نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در هشت ماه نخست امسال پروژه های خوبی در شهرستان های دشتی و تنگستان افتتاح یا کلنگ زنی شده است.

وی افزود: در دهه فجر پیش رو نیز شاهد افتتاح دیگر پروژه ها در این منطقه ها خواهیم بود که می تواند به رونق اشتغال و اقتصاد شهرستان های کنگان و دشتی یاری کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر به بازسازی و بازسازی موزه شهید رئیسعلی دلواری پس از 16 سال در آینده نزدیک اشاره نمود و گفت: ایجاد بازارچه دائم صنایع دستی، کارگاه های فراوری صنایع دستی برای ایجاد رونق در این حوزه، توسعه زیرساختهای گردشگری روستاهای هدف، ایجاد زیرساخت در منطقه ها نمونه گردشگری دلوار و دلارام و ساخت پارک گردشگری در محمد عامری از برنامه های اولویت دار ما در این 2 شهرستان است.

سجادی منش تاکید نمود: هدف ما کوشش برای رضایتمندی مردم است و بی تردید با حمایت های مجمع نمایندگان استان، این موضوع در بازه زمانی کمتر امکانپذیر است و ما در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نمی کنیم.

منبع: همگردی

به "اجرای طرح بازسازی و بازسازی موزه شهید رئیسعلی دلواری پس از 16 سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای طرح بازسازی و بازسازی موزه شهید رئیسعلی دلواری پس از 16 سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید